Érdekes tények/sztorik rólam III.

Köszöntelek Téged újra itt a PuszedLilla blogon! Ebben a bejegyzésemben megosztok Veletek 12 érdekes tényt/sztorit magamról, amit nem valószínű, hogy tudtok. Már korábban 2 ilyen témájú blogot is készítettem és nagyon pozitív visszajelzéseket kaptam, ezért gondoltam, hogy eljött az ideje a 3. résznek is.

1. Már az oviban feljelentettek

Korán kezdtem a gengszter életet:D Volt egy ovistársam, akivel óvoda után nagyon sokat játszottunk közösen. Egy bizonyos délután, mikor nem tudtunk mit csinálni, jött az ötlet, hogy telefonbetyárkodjunk. Nekem ebben az időben egyetlen egy telefonszám volt, amit fejből tudtam, az természetesen a rendőrség száma volt...Mikor már tizedjére hívtuk fel őket, hogy elkészült a sajtos-sonkás pizzájuk, akkor besokalltak és feljelentettek minket. Hozzáteszem, hogy a telefon nem az én nevemen volt, a szüleim kapták a hírt, hogy mi is történt.

2. Egyetemi feljelentések

A rendőrségi ügyeim az egyetemen folytatódtak. Aki ismer, az tudja, hogy mennyire hangos és beszédes szoktam lenni. A barátaim nagy része ugyanilyen és mikor összekerül kb. 10 hasonló személy estére, akkor abból semmi jó nem sül ki. Az egyetemi éveim során 2x is kihívták ránk a rendőrséget csendháborítás miatt. Azóta már megtanultuk, hogy hogyan viselkedjünk este a panellakásban.

3. Egyedül nekivágtam a hosszú útnak

19 éves koromban kitaláltam, hogy szeretnék változást az életembe, szeretnék önállósodni és szembejött velem egy Facebookos munkalehetőség, amit megpályáztam és egyedül belevágtam a kalandba. Teljesen az ismeretlenbe, idegen emberek közé Bulgáriába mentem dolgozni hotel recepciósként. Imádtam minden percét és akármikor visszacsinálnám.

4. Kiskorom rémálma

Mikor kicsi voltam, akkor volt egy visszatérő rémálmom és olyan szinten nem tudtam sosem aludni, hogy 14 éves koromig jártam át Anyuékhoz aludni. Ja és fun fact: mindig csak megálltam Anyu mellett az ágynál és vártam, vártam. Csak akkor bújtam be közéjük az ágyba, ha ő felriadt és rábólintott.

5. 12 év judo a fiúkkal

Nagyon jól kijövök a fiúkkal a mai napig, ugyanis fiúk között nőttem fel a judonak köszönhetően. Sokszor a fiúkkal hamarabb megtalálom a közös hangot, mint a lányokkal.

6. Személyiségem

Olyan személyiségem van és annyira talpraesett vagyok, hogy velem az emberek vagy nagyon jól kijönnek és szót értenek vagy nagyon ellenszenvet váltok ki valakiből. Egy biztos, hogy nem vagyok egy unalmas karakter.

7. Új karrier?

Már nagyon régóta gondolkoztam Youtube csatornán, de sosem mertem belekezdeni. Régen a legnagyobb problémám a felszerelés hiánya volt, illetve az időhiány, azóta pedig annyira sok csatorna készült, hogy már nem gondolom, hogy többet tudnék mutatni, mint a meglévő oldalak.

8. TikTok ellenesség

A TikTok az a platform, ami sosem fordult meg a fejemben, hogy beregisztráljak. Rengeteg vicces videót láttam már, viszont magam sosem tudnám elképzelni, hogy ilyesfajta videókat gyártsak.


9. Kedvenc házimunka

A kedvenc házimunkám az egyértelműen a mosogatás. Nagyon szeretek mosogatni, sokkal inkább mosogatok kézzel, minthogy bepakoljam a tányérokat, evőeszközöket a mosogatógépbe. Amióta rátaláltam a Sodosan öko mosogatószereire, azóta pedig még nagyobb kedvvel mosogatom az edényeket. A gránátalmás lett a legnagyobb kedvenc a család számára, de a citromos verziót is megszerettük. Természetes, csak növényi alapú termékekről van szó. Dermatológiailag tesztelték őket, nem tartalmaznak mesterséges színezőanyagot, sem tartósítószert, enzim- és géntechnika mentesek. Illetve megemlíteném még a Sodasan öko narancsolajos tisztítószerét is, ami egy általános tisztítószer zsíroldó hatással. Az erős tisztító formula és a tiszta narancsolaj feloldja és eltávolítja a legmakacsabb szennyeződéseket is.

10. Önbizalomnövelés

Az elmúlt időszakban kifejezetten odafigyelek arra, hogy saját magam növeljem az önbizalmam, igyekszem a saját magam ura lenni. Szeretném azt elérni, hogy saját magam boldoggá tudjam tenni, ne mástól függjön a boldogságom. Egyre jobban elfogadom magam külsőleg és belsőleg is. Ebben egyébként Horváth Marianna coach van a segítségemre, rengeteget tanultam tőle, hálás vagyok, hogy belecsöppent az életembe és ilyen sok segítséget adott nekem.



11. 5 költözés 3,5 év alatt

Pécsen tanulok az egyetemen és 3,5 fél év alatt eddig már 5x költöztem. És ki tudja, hogy még mennyi vár rám...Az elején még élveztem, azóta kissé belefáradtam.

12. Határidők betartása

Nagyon szeretek mindig mindent az utolsó pillanatig elhúzni, azonban mióta influencerkedem az Instagramon, azóta megtanultam, hogy hogyan tartsak be minden határidőt. Rengeteget segítettek az ottani munkák, hogy megtanuljam jobban beosztani az időm. Még mindig van mit fejleszteni ezen a téren, de valahol el kell indulni:)

Remélem, hogy tetszettek ezek a tények, sztorik rólam. Legyen csodás estétek, puszi Nektek!

Elérhetőségeim:
INSTAGRAM:https://www.instagram.com/jakus.lilla/
FACEBOOK:https://www.facebook.com/lilla.jakus
EMAIL:jakuslilla18[kukac]gmail.com

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések