Így készülök a nyárra

Üdvözöllek Téged ismét itt a PuszedLilla blogon!

A nyár már beköszöntött, viszont a vizsgaidőszak miatt még csak péntek óta van nyári hangulatom. Én a karantén kezdete óta vártam már, hogy lehessen menni ide-oda, be lehessen ülni éttermekbe, kávézókba. Ezidő alatt pedig igyekeztem lelkileg és fizikailag is felkészülni a 2020-as nyárra. Hoztam nektek pár tippet, amit én bevetettem, hogy minél jobb formába kerüljek a nyárra és hogy a legjobbat hozzam ki belőle:

1. Talán a legelső célom közé tartozott a barna bőr elérése, amiben a Ziaja barnulást gyorsító spray van a segítségemre. Fontos itt kiemelnem, hogy a termék mellé fényvédőt kell használni! Ha nehezen barnulsz le vagy csak megégsz barnulás helyett, akkor ezt neked találták ki. A DM drogéria üzleteiben és webshopban beszerezhető.

2. Sokszor kellemetlenül érzem magam a strandon fürdőruhában flangálva, ezért már jó ideje kerestem egy olyan kimonót, amit fürdőruha fölé is fel tudok venni, de akár otthon a nyári napokon pizsama fölé is. A Mood by Hetta köntöst megtalálva rátaláltam a legszebb és legkényelmesebb darabra, ami több színben is elérhető.

3. Már egy jó ideje próbálkozom a fogyókúrával, de sosem volt meg hozzá a megfelelő motivációm. Egy ideje azonban megtört a jég és diétába kezdtem a Prime Diet csapata segítségével. Kaptam tőlük egy személyre szabott étrendet, illetve megkapok tőlük mindenféle lelki támaszt is. Akármi kérdéssel fordulhatok hozzájuk, mindenre szuper hasznos választ kapok. 

4. Az előző ponthoz kapcsolódóan edzek is napi szinten a bomba forma elérése érdekében. A Prime Diet csapata írta az edzéstervem is, ugyanis a 8 hetes átalakuló programjukba kapcsolódtam be. Igyekszem mindent megtenni, hogy még a rajtam maradt pár kiló is lemenjen.




5. Már egy ideje a bakancslistámon szerepelt a rózsaszín haj kipróbálása és szerintem erre a nyár a legalkalmasabb. Szerintem brutál jó lett a végeredmény és mivel színező így pár mosás után amúgy is kikopik a hajból.

6. Szeretek új recepteket kipróbálni, kísérletezgetni a konyhában. A nyári napokon igyekszem minél több időt tölteni a konyhában és egészséges, könnyed, energiaszegény fogásokat elkészíteni. Az internetet böngészve jobbnál jobb recepteket gyűjtöttem ki, amiket a nyáron mindenképpen el fogok készíteni.

7. Tavaly kimaradt a nyárból a munka, ugyanis az utazásnak és a pihenésnek szenteltem minden percét. Idén viszont ezen szeretnék változtatni és már el is készült magyar és angol nyelven az önéletrajzom, amikkel már több munkát is megpályáztam.

8. Idén sajnos nem lehetett időben elkezdeni nézelődni jó szálláshelyek után, viszont az elmúlt pár napban elkezdtem tervezgetni. Úgy vagyok vele, hogy még most kell lecsapni a jó helyekre!

9. Az utolsó pont pedig az olvasás lenne, a mentális feltöltődés. Az egyetemi napokon elég nehezen fér bele az olvasás, ugyanis legtöbbször jobban esik csak pihenni. A vizsgák között mikor volt egy kis szabadidőm, akkor hihetetlen jó érzés volt elvolasni Riley Baker legújabb szerzeményét, amit pár óra alatt sikerült elolvasnom. 

ELÉRHETŐSÉGEIM:
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/jakus.lilla/
FACEBOOK: https://www.facebook.com/lilla.jakus
EMAIL:jakuslilla18[kukac]gmail.com

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések