Életemben először jártam kozmetikusnál-beszámoló

Üdvözöllek Téged ismét itt a PuszedLilla blogon!

Február közepe fele lehetőséget kaptam, hogy ellátogassak a Pure Salonba, hogy kipróbáljak egy mezoterápiás arckezelést. Ez a kifejezés lehet, hogy sokatok számára ismeretlen. Az elején én se tudtam, hogy pontosan miről is lehet szó, viszont utánanéztem a szalon oldalán és akkor világosodtam meg, hogy ez egy anti-ageing arckezelés valódi hyaluronsavval.



Ez a kezelés a ráncok kialakulása ellen egy szuper megoldás. Fontos, hogy már fiatal korban odafigyeljünk a prevencióra és felvegyük a küzdelmet a bőr öregedésével. 

A kezelést arcradírozással kezdtük, ami segített eltávolítani a bőröm felső, elhalt rétegét. Ezután pedig következett maga a Meso Laser készülék használata. A készülék eredeti elektroporációs technológiát alkalmaz. Eredményességét független hatástanulmány igazolta. Elektromos ingereket küldve úgynevezett “elektromos kapukat” nyit meg a bőrben, melyeken keresztül az aktív hatóanyagok igazoltan bejutnak a bőrbe. A kezelés végeztével ezek a kapuk bezáródnak, a hatóanyagok pedig bent maradnak, és ott fejtik ki hatásukat, ahol valóban szükséges. A kezeléshez valódi hyaluronsavat használt fel a mesterkozmetikus hölgy, ami segített eltávolítani a ráncokat, kisimította a bőröm. A Meso Laser elektroporációs technológia és az Age Attraction szuperprémium minőségű hatóanyagainak együttes alkalmazásával intenzív és tartós anti-ageing eredményt lehet elérni. A kezelés nagyon kellemes érzés volt a számomra, olyan volt, mint egy relaxációs arcmasszázs.
Pont egy olyan időszakomban mentem, mikor volt pár bőrhibám a T-vonalamban. A kozmetikus egyből orvosolta a problémát és olyan krémeket használt pluszban azokon a területeken, amik segítenek eltüntetni a pattanásokat, amik gyulladáscsökkentő tulajdonsággal bírnak.


A kezelés nagyjából egy órát vett igénybe és meglepő módon már egy kezelés után is feltűnt, hogy a bőröm sokkal simább, rugalmasabb, illetve selymesebb. Annyit viszont hozzátennék, hogy kúraszerűen érdemes csinálni ezt a kezelést, ami 6 alkalmat jelent. Az elején sűrűbben érdemes járni, majd egyre rikábban.

Nekem egy szuper élmény volt, a bőröm pedig hálás ezért a csodás kezelésért. Én nagyon jól éreztem magam, gyorsan elrepült az idő ennyi kedves emberek között. 

Ha tehetitek, akkor mindenképpen szánjátok rá magatokat és próbáljátok ki Ti is ezt az arckezelést vagy a szalon valamelyik szolgáltatását!:)

ELÉRHETŐSÉGEIM:
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/jakus.lilla/
FACEBOOK: https://www.facebook.com/lilla.jakus
EMAIL:jakuslilla18[kukac]gmail.com


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések