Cosmetino, ahol mindent megtalálsz

Üdvözöllek Téged ismét itt a PuszedLilla blogon!

A mai blogposzban a Cosmetino oldalt és a sokrétű termékeit mutatnám be nektek. Ezen az oldalon mind férfi, mind női szépségápolási, bőrápoló termékeket megtalálhatsz. Sok nagynevű márka megtalálható, amiket én is használok a mindennapjaimban, mint például: Catrice, L'Oréal, Max Faktor, Maybelline, Schwarzkopf, stb.

Én az oldalól rengeteg hasznos dolgot rendeltem, amiket most meg is mutatok nektek.



Kezdjük is először a nappali és éjszakai L'Oréal arckrémekkel, amik normáls bőrre lettek kifejleszstve és nagyon jól regenerálják a bőrt a nap folyamán és éjszaka is.

Már nagyon rég óta szemeztem a Goddess of Love highlighterével, amire most gyorsan le is csaptam és nem okozott csalódást, gyönyörű fénye van. Ha már a sminkeket említem, akkor a másik terméket is megemlíteném, ami szintén belopta magát a szívembe, az pedig nem más, mint a Maybelline Affinitone korrektora. Mostanában nem alszom valami sokat, szóval ez most egy tökéletes megoldás a karikás szemeimre. Az alapozó ecsetem széttört régebben és most megragadtam az alkalmat, hogy beújítsak egyet. A Freedom alapozó ecsetét választottam, amivel könnyedén el tudom dolgozni az alapozót az arcomon.


A L'Oréal Paris Pure Clay Detox és Purity arcmaszkokat még nem próbáltam ki, de nagyon kíváncsi vagyok, hogy mennyire lesznek hatékonyak. Mostanában a stressz miatt kevésbé szép az arcbőröm, szóval remélem, hogy ezek segítenek majd helyreállítani azt.

A páromra is gondoltam, akit megleptem egy Schwarzkopf Deep Cleansing samponnal, ami nagyon bevált neki. Azóta is csak ezzel mossa a haját és sokkal kevésbé zsírosodik. Ezenfelül kapott még tőlem egy L'Oréal arcradírt. Ez a termék segít eltávolítani az elhalt hámsejteket, felfrissíti az arcot. Szerintem nagyon szuper, hogy egyre több szépségápolási terméket készítenek a férfiaknak is, így ők is tudják tesztelni, hogy nekik melyik válik be a legjobban.

A hajam ápolására is odafigyelek mostanában és rendeltem egy Detangler fésűt és Invisibobble hajgumikat. A fésű egyáltalán nem tépi a hajam, kicsi, szóval könnyű eltenni a táskámba is, ha utazom valahova. A hajgumi pedig láthatatlan a hajban a vékony és kis mérete miatt, illetve nagyon jól megtartja a dús hajat is.


Ezután következzen ez a csomag, amit apukámnak rendeltem. Ez egy Arôme illatosító szett, ami tartalmaz egy alma-fahéj illatú gyertyát, egy diffúzort és egy agyagfúvókát. Már az első óra használat után beillatosította az egész házat, emellett a designja is nagyon tetszik.

Az oldalon nemtől és kortól független mindenki megtalálja a neki megfelelő terméket, amire szüksége van és amiket használ a hétköznapokban vagy a munkájához (fodrászati kellékek). A termékek ára is nagyon kedvező, sokszor van akció a termékekre. Nagyon gyorsan megérkezett a csomag, ez is egy hatalmas plusz pont. Én örömmel ajánlom mindenkinek a Cosmetino oldalt a sok pozitívum miatt.

Cosmetino oldala: https://www.cosmetino.hu/

ELÉRHETŐSÉGEIM:
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/jakus.lilla/
FACEBOOK: https://www.facebook.com/lilla.jakus
EMAIL:jakuslilla18[kukac]gmail.com




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések