A gyantázás élményéről-BestWax

Üdvözöllek Téged ismét itt a PuszedLilla blogon!

3 hónapon keresztül jártam a szegedi BestWax szalonba, ami egy gyantázó szalon, viszont az üzletben különféle testápolással kapcsolatos termékek is megvásárolhatóak. Az élményeimről szeretnék írni nektek, illetve az általam kipróbált termékekről.

Mielőtt eljutottam a szalonba, én otthon borotvát használtam a szőrtelenítésre. Az első gyantáztatás kellemetlen volt, mert meg volt erősödve a szőröm, viszont teljesen kibírható volt a fájdalom. Több területen is kipróbáltam a gyantát: az alkaromon, a lábszáramon, a hónaljamon, az intim területeken és a szemöldökömön is. Ahogy teltek a napok, egyre ritkábban kellett visszajárnom, ugyanis nagyon durván megritkult a szőröm a testem minden részén. Furcsa volt, mert korábban pár naponta rákényszerültem a szőrtelenítésre, itt viszont elég volt nagyjából 3 hetente visszajárnom. 

Az üzletben a lányok velem mindig nagyon kedvesek, beszédesek voltak, illetve nagyon precízek a munkájukban. Alapos és gyors munkát végeztek, mindig csak úgy elrepült az idő. Azt is nagyon szerettem, hogy egyre rövidebb idő alatt meglettünk a testem minden területén, annyira kikopott a szőröm.

Az üzletben mindig nagy volt a tisztaság, nagyon finom illat volt a különböző illatú diffúzerek miatt. Apukám többször is elkísért és ő is mindig megjegyezte, hogy nagyon kellemes illat járja be az egész szalont. 

Különböző termékeket próbálhattam ki, amik hozzájárultak még a bőröm puhaságához. Kétféle LAVISH fürdőbombát használtam el itthon, az egyik egy nyugató levendula illatú, a másik pedig egy különleges narancsos illatú termék. Egy vastag zsírréteget képeztek a fürdővíz tetején, nagyon vastagon befedték a bőröm is, ezáltal nagyon selymes és puhává varázsolták azt. 
Annyira erőteljes volt a hatásuk, hogy utána jó pár napig nem kellett testápolót sem használnom. 

Ezenkívül a Chokamon testvajtömböt is elhasználtam, ami nagyon finom fűszeres fahéjas illatú. Ez is nagyon vastagon befedte a bőröm, mélyen ápolta azt. Főleg a könyökömre használtam, ugyanis az szokott a legjobban kiszáradni a hideg téli napokon.


Nagyon élveztem ezt az időszakot, biztos vagyok benne, hogy vissza fogok még járni gyantázás miatt.

Nyáron pedig főleg nagyon praktikus: gyors, hosszú távú, gyenge és halvány szőr nő vissza. 

Azt még pluszban megemlíteném, hogy egyre gyakoribb az a jelenség is, hogy a férfiak szőrtelenítenek, amivel szerintem semmi probléma nincs. A férfiakra és a nőkre egyaránt gondolt a cég, ugyanis mindkét nemnek vannak külön szolgáltatásaik.

Előre kell az interneten bejelentkezni, hogy biztos legyen elég idő a kiválasztott kezelésekre. Hogy biztosan ne felejtsd el a lefoglalt időpontodat, e-mailen kapni fogsz értesítést hogy melyik nap, hányra és hova kell érkezned.

Remélem, hogy hasznos információk voltak ebben a posztban, én ezeket mind a tapasztalataim alapján írtam le. Legyen további szép estétek, puszi!

ELÉRHETŐSÉGEIM:
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/jakus.lilla/
FACEBOOK: https://www.facebook.com/lilla.jakus
EMAIL:jakuslilla18[kukac]gmail.com




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések