Tartós és látványos szőrtelenítés a BestWax Centerben, a Braun Silk-Expert Pro 3 IPL-lel kombinálva

Üdvözöllek Téged ismét itt a PuszedLilla blogon!

Mostanában sokféle szőrtelenítő módszert kipróbáltam, pl.: borotva, epilátor, gyanta. A  legtartósabbnak a gyanta bizonyult. Szegeden a BestWax Centerbe járok már több, mint 1 hónapja. 



A gyantázás kikoptatta foltokban a szőröm, hosszan tartó puha bőrt eredményezett, a lányokkal az üzletben mindig nagyon jókat pletykálunk, nagyon ügyesen végzik a munkájukat, alaposak. Elképesztő, hogy milyen tartós az eredmény, amit a gyantázás nyújt. Ennek köze van ahhoz is, hogy csakis a legjobb minőségű gyantát használja a cég. Mind a nők, mind a férfiak részére vannak szuper szolgáltatások. 
Fontos megemlítenem, hogy a cég vegán szőrtelenítést kínál, ami amellett, hogy természetes, környezetbarát is.

Nem olyan régen a TRND által lehetőséget kaptam, hogy teszteljem a Braun Silk-Expert Pro 3 IPL-t, ami egy innovatív, villanófényes szőrtelenítő gép.

Nagyon vártam, hogy kézhez kapjam a gépet, kíváncsi voltam, hogy hogyan is működik, illetve, hogy milyen eredményt lehet elérni a két módszerrel együtt!

Első lépésként bejelentkeztem, majd elmentem gyantáztatni, ezután jöhetett az otthoni villanófényes szőrtelenítés. Az utóbbi nagyon gyors, könnyű megoldásnak bizonyult, viszont ezzel még nincs nagy tapasztalatom, ugyanis még csak 2 hete használom. Amit eddig elmondhatok róla, hogy teljesen fájdalommentes, a Siklás üzemmód használata meggyorsítja a kezelési időt, hatékony. Ez az egyetlen szőrtelenítő kezelés, amit élvez az ember, mert nem fáj és szuper élmény a használata.

Szerencsésnek mondhatom magam, ugyanis kevés, puha szőrzetem van, ami a gyantázásnál nagyon kedvező, illetve megfelelő színű a bőröm és a szőröm a villanófényes szőrtelenítéshez, így a legcsodálatosabb eredményt lehet elérni nálam.

A két módszer együtt nekem nagyon bevált, látványos, tartós eredményt értem el velük. Az biztos, hogy ezzel a két megoldással megkönnyítem a saját magam dolgát, rengeteg időt nyerek.

Remélem, hogy hasznos volt nektek ez a bejegyzés és fel tudtok belőle használni információkat. Ezek az én személyes tapasztalataim, viszont nyilván mindenkinek megvan a maga szokása, bevált dolga. Legyen csodaszép napotok!


ELÉRHETŐSÉGEIM:
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/jakus.lilla/
FACEBOOK: https://www.facebook.com/lilla.jakus
EMAIL:jakuslilla18[kukac]gmail.com


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések