A sok-sok utazás segítője-Ékszerbőrönd

Üdvözöllek Téged ismét itt a PuszedLilla blogon!

Mint már sokan tudjátok, sokat ingázom 2 város, Szeged-Pécs között az egyetem miatt. Sokszor nehéz megoldani, hogy minden cuccom elférjen viszonylag kis helyen. Igyekszem mindig helytakarékosan pakolni, hogy ne legyen nehéz a cuccom, illetve hogy ne kelljen sokat cipekedni. Nem csak ez az egy problémám van a pakolással: a sok ékszeremet nem mertem sose magammal vinni, nehogy elkeveredjenek a nagy bőröndömben. Próbáltam megoldást találni erre a problémára és akkor találtam rá az Ékszerbőrönd oldalára.



Ebbe az ékszertartóba könnyedén belefér az összes fülbevalóm, nyakláncom, órám, karkötőm. Ami még plusz pont, hogy egy tükör is megtalálható benne. A tároláson kívül pedig van egy olyan funkciója is, hogy megvédi az ékszereket az oxidáció káros hatásaitól. Én a Puerto Rico ékszerbőröndöt választottam magamnak, ami kívül tojáshéj színű, belül pedig halványlila. Sok színben megtalálhatjátok az oldalon, mindenki kiválaszthatja a neki megfelelőt. A reggeleim sokkal könnyebben kezdődnek a berendezett ékszerekkel, könnyedén ki tudom választani az aznapi outfitemhez passzoló darabokat.


Ez az ékszerkollekciómnak csak egy kis része, de ezen a képen látszódik igazán, hogy milyen sok helyre lehet pakolni benne. Mindenképpen nézzétek meg az oldalukat, nagyon sokféle termékek vannak náluk. Szemüvegdobozt is találtok náluk vagy akár óratartót. Nekem nagyon megkönnyítette az ékszereim szállítását egyik pontból a másikba, illetve a tárolását, hasznos termék nagyon. Remélem, hogy sokatoknak tudtam segíteni, akik sokat utaznak és szintén ugyanezzel a problémával néznek szembe időről időre. Legyen további szép napotok!

ELÉRHETŐSÉGEIM:
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/jakus.lilla/
FACEBOOK: https://www.facebook.com/lilla.jakus
EMAIL:jakuslilla18[kukac]gmail.com

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések