Ha kreatív ajándékra vágysz, akkor Kreativator

Üdvözöllek Téged ismét itt a PuszedLilla blogon!

Egy ideje már keresgettem egyedi, kreatív ajándékokat, amivel a rokonaimnak, barátaimnak kedveskedhetek. Ennek kapcsán akadtam rá a Kreativator oldalra. Igaz, hogy végül saját magamnak választottam egy különleges darabot, de biztos vagyok benne, hogy nem ez lesz az egyetlen dolog, amit az oldalról beszereztem. 

A Kreativator oldalon egyedi női/férfi/gyerek pólót/pulcsit tervezhetsz, ajándék gravírozást kérhetsz vagy akár lábtörlőt készíthetsz a saját igényeidnek megfelelően. 

Mint a képen is láthatjátok, én egy szuper kis pólót választottam, amit én készítettem el. Először kicsit tartottam ettől a megoldástól, ugyanis nem sok kézügyességem van. Azonban teljesen pozitív csalódás volt, nagyon egyszerűen el lehet készíteni.

Pólókészítés menete:
1. Válaszd ki a póló fazonát!
2. Színezd ki a pólót olyan színnel, ami neked tetszik!
3. Válassz mintát a pólóra vagy tölts fel egy képet és helyezd el azt a ruhadarabon!
4. A következő lépés tetszőleges. Ha szeretnél, akkor hozzáadhatsz szöveget.
5. Válaszd ki a póló méretét! Alul megtalálod a mérettáblázatot, így egyszerűen ki tudod választani a számodra tökéletes pólóméretet.
6. Tedd kosárba!
7. Add meg a számlázási címed és válassz fizetési módot!
Ennyire egyszerű!:)



Én egy fekete pólót terveztem magamnak, amin az I'm his princess felirat szerepel tojáshéj színnel. A pólót elkészítés és rendelés után 2 napon belül már át is vehettem egy átvevő ponton (ami tőlem 2 percre van). Első dolgom volt felpróbálni és nagyon megnyugodtam, hogy a mérete megfelelő, mintha rám öntötték volna. Az anyaga is nagyon kellemes, jó viselet, pamut anyagból készült. Én nem szeretem a műszálas ruhákat, nem érzem jól magam bennük, szóval számomra ez is fontos szempont volt.

Az Instagramon is megtaláltam a céget, ahol fel is vettem velük a kapcsolatot. Hihetetlen segítőkész, kedves munkatársak dolgoznak ott. Egyből mindenre rövid időn belül válaszoltak.

Összességében nagyon meg vagyok elégedve az oldallal és a termékkel, mindenkinek csak ajánlani tudom. Hihetetlen aranyos ajándékokat lehet készíteni, teljesen személyre szabva. Remélem, hogy hasznos volt ez a cikk nektek és tudtam segíteni az ajándékválasztásban különleges alkalmakra.

A cég elérhetősége: https://kreativator.hu

ELÉRHETŐSÉGEIM:
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/jakus.lilla/
FACEBOOK: https://www.facebook.com/lilla.jakus
EMAIL:jakuslilla18[kukac]gmail.com

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések