Különlegességek a Vivaco cégtől

Üdvözöllek Téged ismét itt a PuszedLilla blogon!


Az elmúlt hetekben különlegesebbnél különlegesebb termékeket teszteltem a Vivaco által. A mai blogban a tapasztalataimról szeretnék beszámolni nektek.

A cég által forgalmazott kozmetikumok jótékony hatását az argánolaj, a kecsketej, a kígyóméreg, a kenderolaj, az aloe vera, a mandulaolaj és hasonló alapanyagok adják. Az egészségre ezek pozitív, egyedi hatást gyakorolnak. A termékekben csökkentik a parabéneket, mesterséges színezékeket, illetve a parfümök arányát.

Kezdjük is a kedvenc termékkel, ami nekem a legjobban bevált: a tonizáló arcvíz. Akármilyen tonikot használtam korábban, mindig nagyon kiszáradt a bőröm tőle, illetve nagyon büdös alkohol szagú volt. Viszont a Vivaco arcvíz kellemes virágos illatú, alkoholmentes, emiatt nem szárítja a bőrt és hidratál is.


A másik nagy kedvencem a nyugtató hatású levendulás kézkrém és fürdősó. A vasárnapi relaxáló rutinomba helyeztem bele ezeket. A levendula segített ellazulni, megnyugtatni, enyhíti a stresszt, feszültséget. Mindemellett gyengéden tisztítja, kezeli, hidratálja a bőrt.

A kígyómérges krém a szem körüli bőr megnyugtatására és frissítésére alkalmas. Már az első használat után sokkal feszesebbnek éreztem a bőröm. Segített a táskák, karikák eltüntetésében is.

Az argán olajas termékcsaládból az ajakbalzsamot, a fiatalító krémet és a habfürdőt használtam. Puhává, bársonyossá tették a bőröm és ezeknek is nagyon kellemes illatuk volt.


Végezetül a kenderolajas termékcsaládot mutatnám be. A tusfürdőt, arctisztító tejet és masszázsolajat használtam. A tusfürdőnek nagyon frissítő hatása volt, mesés illata, jól habzott. Az arctisztító tej alaposan eltávolította a sminket és a szennyeződéseket a bőrömről. A masszázsolaj segített a teljes ellazulásban.


Köszönöm, hogy ismét velem tartottál, legyen csodaszép napod, puszi!

A cég elérhetősége: https://www.myvivaco.com/

ELÉRHETŐSÉGEIM:
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/jakus.lilla/
FACEBOOK: https://www.facebook.com/lilla.jakus
EMAIL:jakuslilla18[kukac]gmail.com

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések