Divatos ruhák egy helyen, Manzara fashion

Üdvözöllek Téged ismét itt a PuszedLilla blogon! Most egy fashion témával érkeztem hozzátok, nőként ez a téma mindig is érdekelt, remélem, hogy Nektek is érdekes lehet. Rábukkantam a Manzara Fashion női ruhák oldalára, ahol szebbnél szebb darabokkal találkoztam.

A gólyabál közeledte miatt egy ideje alkalmi ruhákat keresgélek az interneten, illetve ruhaüzletekben. Amikor rátaláltam erre az oldalra, akkor már biztos voltam abban, hogy innen fogok egyet választani. Rengeteg csodás ruhára leltem, amit most meg is mutatok nektek. Lesznek közöttük egyszerűbb, letisztultabb darabok is, illetve egy kicsit kihívóbbak. 

Először kezdeném azokkal a darabokkal, amikben a csipke és a fekete szín dominál: 


Nagy divat lett az, hogy a ruha szoknya része fel van vágva, hogy az még nőiesebb legyen. A másik trend pedig az overál, ami duplán jó: eszméletlen csinos, illetve kényelmes is egyben.

 A következő kedvenceim a csillámos darabok:


Egyszerűen odavagyok a ragyogásért! Ha csillog, akkor csillogjon nagyon! Egy ilyen ruhában biztosan beragyognám az egész táncparkettet. A bal oldalinak nagyon tetszik, hogy a hátánál mélyen kivágott, és a mintázata is elképesztő. A jobb oldalinak a szabása szuper, elegáns, szexi.

Befejezésként, pedig jöjjön egy extra darab:



Egy mélyen dekoltált ruháról van szó, ami térdig ér. Elegáns, de mégis extravagáns kinézetet biztosít. Kevés ember vállal be egy ilyen ruhát, de szerintem telitalálat lehet egy neves eseményen. Külön tetszik rajta, hogy hosszú az ujja és az flitterrel van díszítve.

Remélem, hogy egy kis kedvet kaptatok arra, hogy csekkoljátok az oldalt és körülnézzetek ott. Mindenféle típusú ruhát megtaláltok, nem csak alkalmikat. Ami még érdekes hír lehet a számotokra, hogy a gyerekek, nők és férfiak is megtalálhatják a nekik valót. Ha egy kis felesleg van rajtad, akkor se keseredj el, ugyanis akkor a molett ruháknál a helyed.

Legyen csodaszép napotok, puszi nektek!


ELÉRHETŐSÉGEIM:
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/jakus.lilla/
FACEBOOK: https://www.facebook.com/lilla.jakus
EMAIL:jakuslilla18[kukac]gmail.com

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések