A balatoni nyár/németországi golfozás utáni regenerálódás-Equilibra Extra Aloe Dermo-gél tesztelése

Üdvözöllek Téged ismét itt a PuszedLilla blogon! Mostanában sajnos nem sok időt töltöttem a blogom írásával, viszont igyekszem aktívabb lenni itt, ugyanis nagyon hiányzik. 

Lehetőséget kaptam, hogy az Equilibra Extra Aloe Dermo-gélt kipróbáljam, ami 98%-os Aloe Vera tartalommal rendelkezik. Mindig odafigyelek a bőröm egészségére, hidratálására, tisztán tartására. Nagyon fehér bőrrel rendelkezem, a bőröm igényli az törődést. 
Nyáron gyakran megégek, ami hámlással, rosszabb esetben hólyagokkal is jár. Sajnos ez idén nyáron is így történt, a Balaton Soundon, illetve későbbi nyaralás alkalmával a Balaton partján is csúnyán leégtem. Sok házi praktikával próbálkoztam már, sőt gyógyszertári krémekkel is, viszont ez a termék az egyik leghatásosabbak közé tartozik. A gél napozás után, de akár forró felülettel való érintkezést követően is segítséget nyújt. 




A másik probléma, amibe nyáron ütköztem, az a fogfájás. A jobb oldalon mind a kettő bölcsességfogam most nő, sajnos nagyon megszenvedek vele. Ez a termék a fogínygyulladással is megbirkózik, úgyhogy erre is kipróbáltam. 




A harmadik probléma pedig az volt, hogy golfozás közben nekem is, illetve a páromnak is -Adriánnak-  vízhólyag jelent meg az ujján, ami idővel kidurrant. A friss bőrre is az aloe verás krémet kentük, mivel gondoltuk, hogy erre is jó lehet.



Tapasztalataim: Nagyon meg vagyok elégedve a termékkel, sok dologban segített a nyáron. A leégésnél megnyugtatta a bőröm, hidratálta, hűsítette, illetve enyhítette a pirosságot, elősegítette a bőr mihamarabbi regenerálódását. 

A fogínyfájdalmat enyhítette, kellemes érzést biztosított a számban. 

A golfozás utáni sebekre is jó hatással volt, meggyorsította a gyógyulásukat, enyhítette a fájdalmat, hűsített. Itt is segített a bőr regenerálódásában.

Rendszeres használata esetén táplálja, regenerálja és frissíti a bőrt. Ami még nagyon pozitív, hogy a gél parabén mentes, vazelin mentes, alkohol mentes és parfüm mentes.

A használata gyors és nagyon könnyű, csak fel kell vinni a bőrre, majd hagyni megszáradni.

Ha felkeltette az érdeklődéseteket, akkor a 150 ml-es terméket a Rossmann Drogériákban tudjátok beszerezni 3499 Ft-ért. 

Köszönöm szépen, hogy ismét velem tartottatok, legyen csodaszép napotok, puszi Nektek!


ELÉRHETŐSÉGEIM:
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/jakus.lilla/
FACEBOOK: https://www.facebook.com/lilla.jakus
EMAIL:jakuslilla18[kukac]gmail.com

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések