Sminkötlet szalagavatóra pár sminktippel

Üdvözöllek Téged ismét itt a PuszedLilla blogon! Több középiskolában még nem került megrendezésre a szalagavató, ezért gondoltam, hogy készítek egy sminkes témájú posztot, ami a segítségetekre lehet.

Előre leszögezném, hogy nincs smink képesítésem, szóval ebben a bejegyzésben a számomra bevált tippeket fogom megosztani Veletek, illetve a menetét, hogy én hogyan készítem el. A sminkelés a hobbijam közé tartozik, ezért rendszeresen foglalkozom vele.

Először mindenképpen primer-rel vagy hidratáló krémmel kenjétek be az arcotok. Télen mindenkinek sokkal szárazabb a bőre, a krém segít abban, hogy egyenletes eredményt érjetek el. Én jelenleg a NeoNature Cosmetics Calming krémet használom, ami matt fedést ad a bőrömnek, hidratál, ápol, ezek mellett csodás levendula illata van.


Ezután jöhet az alapozó, amit beauty blenderrel vagy alapozó ecsettel szoktam felvinni az arcomra. Itt fontos megjegyezni, hogy ne üssön el a bőr színétől. Mindenképpen kísérletezzetek, hogy melyik szín a legmegfelelőbb a Ti bőrszínetekhez. Illetve ne csak az arcotok vonaláig kenjétek fel az alapozót, hanem a nyakatok felé is dolgozzátok el a természetes végeredményért. Majd jöhet a korrektor. A korrektort a szemem alá, a piros foltokra, és a szemhéjamra szoktam használni, hogy eltűntessem a lila karikákat, a sebeket, és az ereket. 

Az Annabelle Minerals ásványi kozmetikumokat használtam ehhez a sminkhez. Mindenki megtalálja a tökéletes színt a bőréhez, rengeteg színválaszték megtalálható az oldalukon. A cég termékei 100%-ban természetesek, 4 ásványi alapanyagból állnak. Állatokon nem tesztelt, vegán termékekről van szó.
A szemöldököm formáját meghagyom, viszont a ritkásabb részeket kitöltöm szemöldökceruzával. Utána térek át a szemhéjamra. A szemem belső részét az Annabelle Minerals szemhéjpúderével festettem ki, ami gyönyörű, búzavirágkék színű. Kiemeli a barna szemszínt, csodásan passzol a szőke hajhoz. A szemhéjam külső részére sötétszürke árnyalatot választottam, hogy füstös szemsmink hatását keltsem.
A szám kiemeléséhez fényes szájfényt használtam. Vagy szem-, vagy szájhangsúlyos sminkeket szoktam elkészíteni, hogy ne legyen túl kirívó az összhatás.

Remélem, hogy tudtam pár jó tanácsot adni és hasznosnak ítéltétek meg ezt a posztot. Legyen csodaszép napotok, puszi Nektek!

ELÉRHETŐSÉGEIM:
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/jakus.lilla/
FACEBOOK: https://www.facebook.com/lilla.jakus
EMAIL:jakuslilla18[kukac]gmail.com

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések