10 years challenge

Üdvözöllek Téged ismét itt a PuszedLilla blogon! Sajnos most egy hosszabb kihagyás után írok Nektek, ugyanis a vizsgaidőszakban nem nagyon volt időm a bloggal foglalkozni. Hanyag munkát nem szerettem volna kiadni a kezeim közül, ezért most a sikeres vizsgáim után újult erővel nekivágok. Nagyon elterjedt az interneten a 10 years challenge, és úgy gondoltam, hogy a mai posztot erről írom.

10 évvel ezelőtt 11 éves voltam, általános iskolás 5.-es.    Ez a kép pedig idén készült, jelenleg                                                                                                         másodéves vagyok az egyetemen.
Egyik legmeghatározóbb változás az az, hogy régen a mobiltelefont tényleg csak hívásra használtuk. Azóta a mobil az életem szerves részévé vált, a munkámhoz elengedhetetlen, emlékek megörökítésére, videónézésre, unaloműzésre használom.

Általános iskolában a szünetekben játszottunk, beszélgettünk, nem a telefonunkat nyomkodtuk. 

Ha valaki puskázott régen, akkor az a kezére felírta az adatokat vagy esetleg papírra kiírta, most meg elég a telefonba lementeni a képeket vagy az interneten rákeresni a válaszokra.

Régen nagyon kevés órám volt az iskolában, ezáltal sok szabadidőm volt, de azt mindig hasznosan töltöttem. Rengeteget sportoltam: néptáncoltam, társastáncoltam, judoztam. Az egyetem viszont elveszi a napom nagy részét, így sokszor edzeni sincs időm. 

Anno az MSN nagyon felkapott alkalmazás volt, illetve az IWIW, amit felváltott a Facebook és az Instagram.

A legmerészebb álmaimban sem gondoltam volna, hogy egyszer majd a követőim/olvasóim munkát adhatnak nekem. 10 éve nem léteztek influencerek, jelenleg viszont sok cég kollaborál velük.

10 éve könnyű/könnyebb volt ismerkedni, párt keresni. Mostanra maradt a Moment, Tinder. Itt meg is ragadnám az alkalmat, hogy kiemeljem ezt a magyar randi alkalmazást, ahol megtalálhatod azt a személyt, akivel napközben összefutottál, de nem volt alkalmas a pillanat a megismerkedésre. Rohanó világban élünk, nem tudunk minden ismerkedési lehetőséget megragadni, erre tökéletes ez az app. 
A fiúk a bulikban felkérték a lányokat táncolni, beszélgetést kezdeményeztek. Azonban 2019-re a lányok átvették a kezdeményező szerepet szinte minden téren.

Régen nehezebb volt lecsekkolni az embereket, ugyanis nem voltak ennyire aktívak az interneten, nem osztották meg a napi rutinjukat, a napi teendőiket. Azonban ez manapság nagyon veszélyes lehet, oda kell figyelni, hogy milyen információkat adunk ki magunkról, a hollétünkről.

Nálam alap volt, hogy egyik könyvet olvastam a másik után, nem tudtam volna olvasás nélkül elképzelni az életem. Sajnos nagyon keveset olvastam az elmúlt években, ezen mindenképpen szeretnék változtatni.

10 év alatt rengeteg minden változott, de a számomra legfontosabb dolgok állandóak: család, barátság, judo. 

ELÉRHETŐSÉGEIM:
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/jakus.lilla/
FACEBOOK: https://www.facebook.com/lilla.jakus
EMAIL:jakuslilla18[kukac]gmail.com



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések