Motiváció visszaszerzése, fogyásom kezdete

Üdvözöllek Téged ismét itt, a PuszedLilla blogon! Egy olyan témával készültem, ami mostanában nagyon fontossá vált a számomra. Az elmúlt 2 évben felszaladt rám jó pár kiló, viszont mindig volt mire fogni, hogy miért, folyton jöttek a kifogások. Sosem éreztem azt az igazi elhatározást, viszont ez az elmúlt 2 hónapban ez megváltozott...

1. Ha belenézel a tükörbe és nem vagy megelégedve magaddal, nem tudod elfogadni azt, ahogyan kinézel...Itt kezdődtek nálam a problémák. Nagyon fontosnak tartom, hogy elfogadjuk saját magunkat, szeressük önmagunk. Ha ez hiányzik, akkor a külvilág is érzékeli mindezt. Ez az alapja mindennek, ha ezt sikerül letisztázni a fejedben, akkor erre építheted fel a következő lépéseket.


2. Ne hirtelen akarj mindent elérni/megszerezni! A fokozatos fogyás a legideálisabb, oda kell figyelni az étkezésre és a mozgásra is. Mindenhez idő kell, nem szabad feladni az elején. Tartsd mindig szem előtt a kitűzött célokat (pl.: állíts be magadnak motiváló háttérképet, ragaszd tele a szobád motiváló üzenetekkel, stb.)! Egy a lényeg: ne add fel!

3. Én a fogyás érdekében több terméket is kipróbáltam, hogy még jobb eredményeket érjek el és nagyon meg vagyok elégedve velük. A diétámba beépítettem a Premium Diet étrendkiegészítőket, illetve a The Crove kávékat. Reggelire és vacsorára a Premium Diet Regular kókuszos tápszert készítem el, ami nem elég, hogy nagyon finom, de laktat is. Napközben megiszom egy adag prémium minőségű Slim fit kávét, ami energiát ad a nap további részéhez. Emellett Premium Goodcare Collagent is fogyasztok, mely a csontok, porcok, inak, szalagok és egyéb kötőszövetek fontos alkotóeleme. A kollagén-hidrolizátum hozzájárul az ízületek flexibilitásának megőrzéséhez.

4. Legyél olyan társaságban, ahol az emberek biztatnak, pozitív energiákat sugároznak feléd! Számomra legalábbis sokat segít a dicséret, az építő jellegű kritika. Az meg még jobb, ha van olyan személy, akivel együtt tudsz edzeni és akivel motiváljátok egymást.

5. Ne legyenek határaid! Mikor edzés közben már azt hiszed, hogy kifáradtál, nem megy már több, akkor még toldd meg pár plusz feladattal, ezután jobban fogod magad érezni. Minden fejben dől el!

6. Ha megkívánsz valami nasit, akkor néha jutalmazd meg magad vele! Ilyenkor figyelj oda, hogy hirtelen ne egyél belőle sokat, viszont az se jó, ha mindent megvonsz a szervezetedtől. Tartsd be a mértéket!

Nálam ha nasi, akkor Eat Real chips. Quinoa chipset szoktam ropogtatni tanulás mellé, hogy adjon egy kis energiát. Több ízben is megtaláljátok őket (édes chili, paprikás, chili&lime,tejfölös snidlinges, paradicsom&sült fokhagyma).

7. Ha nem fér bele az idődbe a napi edzés, akkor is mozogj! Én például mindenhova gyalog járok, így napi fél-másfél órát minimum sétálok, ez is betudható edzésnek, ha nincs másra időd. Ez alkalom arra, hogy kiszellőztesd a fejed.

8. Fogyókúra idején nagyon fontos, hogy ne feledkezzünk meg a vitaminpótlásról, én napi rendszerességgel szedek a Herbioticumtól Mg+B6+Omega3 vitaminokat, illetve edzés előtt a sikeres teljesítmény miatt zsírégetőként, L-Carnitine-t

9. Van, aki szereti lejegyzetelni az eredményeit, így látja, hogy heti rendszerességgel mennyi feleslegtől szabadult meg. Ilyenkor látod, hogy van értelme a belefektetett energiának, az edzésnek, az egészséges táplálkozásnak. Én is így teszek és jelenleg -5,5 kg-nál járok, de még messze a cél...!

Remélem, hogy egy kis motivációt adtam a fogyni vágyóknak. Fogyj velem Te is és ha van kedved, akkor számolj be a sikereidről!

TERMÉKEK:

ELÉRHETŐSÉGEIM:
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/jakus.lilla/
FACEBOOK: https://www.facebook.com/lilla.jakus
EMAIL:jakuslilla18[kukac]gmail.com




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések