Egyedül külföldön egy egész nyárra?! Bulgária beszámoló

Köszöntelek Téged újra itt, a PuszedLilla blogon! Sokat gondolkoztam, hogy vajon miről írjak ebben a posztban, majd arra az elhatározásra jutottam, hogy megosztom Veletek az élményem a tavalyi nyaramról.



Promóterként dolgoztam a gimnáziumi éveim alatt és volt erre egy külön Facebook csoportunk, itt láttam egy hirdetést a munkáról. Ez történt tavaly június elején, pont a szóbelire való felkészülésem ideje alatt. Minden érdekesebbnek bizonyult, mint a tanulás, inkább írtam önéletrajzot és motivációs levelet a munkára...A hirdetés férfiaknak szólt, szóval teljesen poénra vettem az elején, de végül csak beadtam a jelentkezést. Eltelt pár hét és semmi visszajelzést nem kaptam, viszont a szóbeli előtt pár nappal csörgött a telefonom. Egy ismeretlen szám hívott a munkával kapcsolatban, hogy valószínű kellenék a pozícióra. Az érettségi lezártával, bizonyítvánnyal a kezemben jöttem ki a gimiből és kaptam az sms-t, hogy felgyorsultak az események és 2 nap múlva már indulnom is kéne.





16 órás buszút után megérkeztem Sunny Beachre, ahol egy 4* hotelben dolgoztam recepciósként. A bolgár munkatársak az elején elég ridegek voltak, de az idő elteltével befogadtak. A főnökeimmel. már az elejétől kezdve nagyon jól kijöttem.

Rengeteget kirándultam az ottlétem alatt...Eljutottam Szozopolba, Nessebarba, Sofiaba, Varnaba. Idegenvezető kísért minket ezekre a helyekre, rengeteg hasznos információt megtudtam róluk. Varnaban a delfinárium lenyűgözött, Szozopol és Nessebar pedig elképesztően gyönyörű hely.

Heti 500 vendég cserélődött a hotelben, szóval a hétvégék mindig nagyon pörgősre sikeredtek. Mire összebarátkoztam a heti bandával, addigra jött a következő csapat, ez mondjuk néha lelkileg megviselt. Rengeteg új embert megismertem, sok barátság kialakult, akikkel még a mai napig tartom  a kapcsolatot. Sokszor a vendégekkel buliztunk, kirándultunk, strandoltunk. Sőt volt olyan is, mikor egy családdal mentem el aquaparkozni, annyira jó kapcsolatom alakult ki velük.


2 hónapot töltöttem kint, mindent magamnak intéztem, itt kezdődött el az önállósodásom. Rengeteget köszönhetek ennek a kalandnak... Megtanultam, hogy az életet élni kell, minden lehetőséget meg kell ragadni, megismertem egy teljesen más kultúrát, fejlesztettem a nyelvtudásom, stb. Sokakban felmerülhet, hogy mennyire volt nehéz ez a család és barátok nélkül, sőt ekkor még párkapcsolatom is volt. Mivel rengeteg inger ért, ezért az első másfél hónap csak úgy elrepült, utána voltak nehezebb napok, hiányoztak a szeretteim. Az utolsó hétre eljött az egyik barátnőm és szerencsére Vele tudtam hazajönni. Nagyon szuper pár napot töltöttem Vele, rengeteg kalandba keveredtünk.

Az egyik vendégünk a tengerparton kötött házasságot, ahova a hotel vendégei és dolgozói is hivatalosak voltak. Olyan volt, mint a mesékben!

Kihívás volt ez az utazás minden szempontból, de életem egyik legszebb élménye marad...




Remélem, hogy tetszett Nektek ez a bejegyzés és egy kis betekintést nyerhettetek a tavalyi izgalmas nyaramba. Legyen csodás hétvégétek, sok-sok puszi!

ELÉRHETŐSÉGEIM:
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/jakus.lilla/
FACEBOOK: https://www.facebook.com/lilla.jakus
EMAIL:jakuslilla18[kukac]gmail.com

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések