Érdekes tények/sztorik rólam II.

Köszöntelek Téged újra itt, a PuszedLilla blogon! Szerencsére az első résznek hatalmas sikere volt, rengeteg pozitív visszajelzést kaptam Tőletek, ezért úgy gondoltam, hogy itt az ideje egy újabb résznek.

1. Karom eltörése
Az, hogy valakinek eltörik a keze kiskorában, nem is olyan meglepő, viszont az, hogy nekem ezt hogy sikerült...Alsós voltam, kint játszottunk a többiekkel az udvaron. Kitaláltuk a lányokkal, hogy futóversenyezünk, először nagyon jó ötletnek tűnt, egy padtól a falig kellett futni. Én vezettem végig, majd hátrafordultam, hogy vajon a többiek hol tartanak. Következő pillanatban a kezemmel előttem úgy nekirohantam a falnak, hogy eltört...Good job Lilla.

2. Félelem-klausztrofóbia
Kiskoromban a nagybátyám sokat játszott velünk, mániája volt, hogy ránk húzta a paplant és ott tartott egy ideig. Az elején mindig csomót nevettünk rajta, viszont annyira kis helyre be voltunk olyankor szorítva, hogy azóta rettegek a kis helytől, klausztrofóbiás vagyok. Már akkor is rosszul leszek, ha valami filmet nézek, amiben a szereplőnek pici helyen kell tartózkodnia.

3. Egy nyár alatt négy fesztivál?!
Kettő éve nyáron kitaláltam a barátnőimmel, hogy belevágunk egy kemény, fesztiválozós nyárba. Voltam abban az évben a Balaton Soundon, Efotton, Szigeten, Szinen. Rengeteg élménnyel gazdagodtam, életem legszebb hetét a Soundon töltöttem, sose fogom elfelejteni azt a nyarat. Jó lenne megismételni!

4. Papa
Sokaknak nagyon furcsa lehet, hogy az apukám Papának hívom, ugyanis ez nagyon nem a megszokott megszólítás. Sőt, vannak akik a nagypapájukat hívják így. Nálunk viszont az egész családban így ismerik. Nővérem kiskorában kezdte el így hívni, én már ebbe nőttem bele.

5. Nyelvvizsgáim
Kéttannyelvű iskolákba jártam, emiatt sokkal könnyebben tanulok nyelveket. Általános iskolában angolul tanultam bizonyos tárgyakat, a gimnáziumban pedig franciául, majd azokból franciául is kellett érettségiznem. Angolból középfokú, franciából pedig közép-, és felsőfokú nyelvvizsgával is rendelkezem. 

6. Majdnem hazaküldtek az osztálykirándulásról
Általános iskolás koromban még nem sminkeltem, viszont mikor mentünk osztálykirándulásra, akkor Zsuzskával (aki még nem tudná, Ő a legjobb barátnőm) mindig próbáltuk a legjobb formánk mutatni. Vittünk magunkkal rengeteg pipere cuccot, pl.: sminket, hajgöndörítőt, hajvasalót. A szépítkezések miatt szinte az összes megbeszélt találkozóról elkéstünk, mindig haza akart küldeni az osztályfőnök, de szerencsére sikerült kibeszélnünk magunk.

7. Gomba megszeretése
Kiskoromban utáltam a gombát, szinte rá se néztem...Anyu hallott egy olyan sztorit, hogy hogyan lehet megszerettetni ételeket a gyerekekkel. Ha a gyerekek segítenek az étel elkészítésében, akkor sokkal nagyobb kedvvel kóstolják meg azt. Ez nálunk bevált, azóta is szeretem a gombát.

8. Szőke haj
Fél évig szőke hajam volt, szerettem nagyon, kellett a változás, viszont rájöttem, hogy az eredeti hajszínem a legtutibb. Sajnos a szőkítés miatt nagyon töredezett a hajam vége, szinte semmit nem nőtt, havonta kellett vágni belőle, nagyon roncsolta.












9. Görkori->jégkori
Ovis koromban jártam görkorcsolya szakkörre és imádtam. (Nagyon sokszor még mostanában is eljárok kikapcsolódás képpen.) Unokatesómékkal sokszor jártunk jégkorizni, azonban a legelső alkalomra emlékszem a legélesebben. Félelemmel álltam rá a jégre, viszont mivel ugyanaz az elve, mint a görkorcsolyának, ezért fölösleges volt az aggódás. Csak úgy szeltem a köröket, hatalmas élmény volt!

10. Egyedül a fiúk között?
Voltam nagyon régen egy olyan judo táborban, ahol egyedül voltam lány. Elég kemény tábor volt a szüleim jelenléte nélkül, illetve a napi 3 edzéssel. Visszagondolva rengeteget segített a fejlődésemben, a fiúk nagyon jó fejek voltak, az edzőm támogatott mindenben. Szuperül éreztem magam!

Remélem, hogy tetszettek ezek a tények, sztorik rólam. Legyen csodás estétek, puszi Nektek!

Elérhetőségeim:
INSTAGRAM:https://www.instagram.com/jakus.lilla/
FACEBOOK:https://www.facebook.com/lilla.jakus
EMAIL:jakuslilla18[kukac]gmail.com

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések