Élménybeszámoló a Womanity rendezvényről+Ziaja terméktesztelés

Üdvözöllek Téged ismét itt, a PuszedLilla blogon! A Ziaja csapatának blogger partnere vagyok, így kaptam Tőlük egy meghívást a szeptember 29-én tartott Womanity rendezvényre, ahova a szüleimmel látogattunk el.

Budapesten az Europa Congress Centerben került megrendezésre az esemény. Nagyon színvonalas, csapatépítő fesztiválról van szó, ahol izgalmas, népszerű márkák termékeit próbálhattuk ki, illetve ismerhettük meg.



Apukám is velünk jött, elején kicsit tartott attól, hogy nem tudja majd mivel elütni az időt. Viszont megjegyezném, hogy meglepően sok férfi volt jelen a rendezvényen és szerencsére mindenki megtalálta a számára megfelelő elfoglaltságot. 

Sok új embert megismerhettem ennek a rendezvénynek köszönhetően és egy csodálatos napot töltöttem a szüleim társaságában. 

A rendezvényszervezők arra is nagy hangsúlyt fektettek, hogy a belépő sok apróságot tartalmazzon, több márkától is kaptunk ajándékzacskóba termékeket tesztelésre. Ezen kívül voltak olyan standok, ahol a saját bőrtípusunknak megfelelően kevertek ki krémet, illetve olyan stand is volt, ahol mindezt saját magunk készíthettük el professzionális kozmetikusok jelenlétében.

A rendezvény színesítése érdekében előadók (pl. lifestylist, business coach, stb.) is felléptek, akiktől rengeteget lehetett tanulni.








A Ziaja cégtől kaptam tesztelésre hajápolási termékeket száraz, töredezett hajra. Nagyon kíváncsi voltam, hogy milyen eredményt lehet elérni velük. A Ziaja olívaolaj regeneráló sampont, balzsamot, illetve hajpakolást teszteltem csodás végeredménnyel. 

A szőkítés óta nagyon el van töredezve a hajam vége, nagyon lassan nő, már rég óta keresek olyan terméket, ami ezen segíthet. Meg kell említenem, hogy a termékek illata fantasztikus, ami utána a hajban benne is marad. A hajam nagyon fényes, puha lett a használattal, már első alkalom után lehetett látni a változást. A hajpakolást nem mostam le a hajamról, hanem rajta hagytam, így még professzionálisabb végeredményt értem el. Emiatt egy kicsit gyorsabban kezdett zsírosodni a hajam, viszont cserébe nagyon jól regenerálta azt. Kb. 5 naponta elég volt még így is hajat mosnom a rendszeres edzéseim ellenére.
A sampon szilikon- és parabén mentes. Fontos még megemlítenem, hogy hajmosás után nagyon könnyen kifésülhetővé vált a hajam, és hajszárítás után nem szállt mindenfelé.  A hajam végeredményéről és a termékekről is mutatok Nektek képet. A termékek csomagolása letisztult, egyszerű, ami nekem nagyon tetszik. Ami még hatalmas előny, hogy utazó kiszerelésben is megtalálhatóak, kis helyen elférnek, így akárhova magatokkal tudjátok szállítani.
Látogassatok el a weboldalukra, ha felkeltette az érdeklődéseteket ezek a termékek vagy ha szívesen kipróbálnátok a Ziaja termékeket. Remélem, hogy tetszett Nektek ez a bejegyzés is, legyen csodaszép napotok, puszi Nektek!


ELÉRHETŐSÉGEIM:
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/jakus.lilla/
FACEBOOK: https://www.facebook.com/lilla.jakus
EMAIL:jakuslilla18[kukac]gmail.com



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések