Ismerj meg! Ez várható a blogon...

Köszöntelek a PuszedLilla blogon. Már egy ideje motoszkált a fejemben, hogy milyen remek ötlet lenne belekezdeni ebbe a projektbe. Nyilván az elején mindenki félénken gondol rá, kavarognak a gondolatai. Nehéz úgy elkezdeni, hogy nem tudod, hogy az embereket mi is érdekelné igazán. Vajon azért látogatnak el a Te oldaladra, hogy Rólad még több információt megtudjanak, vagy esetleg szépségápolási tippeket szeretnének Tőled kapni, sminkötleteket, főzési tanácsokat?! Ha Velem tartasz, akkor a leírt kategóriák mindegyikéből fogok bejegyzést írni. Ha esetleg van valami kívánságod, hogy az elején mikről olvasnál szívesen, akkor várom kommentben az ötleteid és próbálok a kéréseiteknek eleget tenni.


Elöljáróban elárulnék magamról pár hasznos információt. Szegeden születtem, 1997.11.22-én, tehát  20 éves vagyok. Jelenleg a Pécsi Tudományegyetem Egészségtudományi Karán dietetika szakon tanulok, most kezdem a 2. évem. Szabadidőmben szeretek sok időt tölteni a családommal, barátaimmal, illetve a párommal. Lány létemre elég fiús tudok lenni, viszont ezzel ellentétben azt is meg kell jegyeznem, hogy nagyon szeretem a csajos programokat. Szemléltetném 2 példán az előbb említetteket: már 13 éve dzsúdózom, azért valljuk be, hogy ez nem túl lányos,könnyed sport; viszont imádok sminkelni, hajat készíteni, shoppingolni is.



Jelenleg influencerként is funkcionálok az egyetem és munka mellett. Apropó! Nem említettem még a mostani munkám. Teszek először egy kis kitérőt erre, de utána folytatom ezt a gondolatmenetem is. Július óta egy állatorvosi rendelőben asszisztensként dolgozom. Adminisztrációs feladataim mellett részt veszek a műtétekben is, nő létemre pedig a rendelő tisztán tartása is az én reszortom. Ha gondoljátok, akkor szívesen mesélek bővebben erről is egy új posztban. Visszakanyarodva a gondolatmenetemhez: kollaborálok egy fa irattartó, étrendkiegészítő, karkötő és kettő kozmetikai céggel. Remélem, hogy a blogommal lehetőségem lesz feldobni a mindennapjaitokat, kicsi betekintést nyújtani az életembe, új recepteket megmutatni Nektek, a legújabb trendekről, kozmetikumokról, smink termékekről informálni Titeket.

Legyen csodaszép napotok, millió puszi Nektek Puszedli pajtások!

Együttműködnél?

Nagyon fontosnak tartom, hogy az együttműködésnél hiteles maradjak, mindig csakis saját véleményt, tapasztalatot osztok meg a követőimmel. Ha szimpatikusnak, rátermettnek találsz, szeretnél velem kölcsönösen előnyös partneri kapcsolat útjára lépni, akkor ne habozz!
Írj nyugodtan egy emailt és megbeszéljük privátban a további lépéseket.

email:jakuslilla18[kukac]gmail.com

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések