Érdekes tények/sztorik Rólam I.

Köszöntelek Téged újra itt a PuszedLilla blogon. Ebben a bejegyzésemben megosztok Veletek 10 érdekes tényt/sztorit magamról, amit nem valószínű, hogy tudtok. Nem is húznám tovább az időt, kezdjünk bele!

1. HÍD
Utazásnál akárhányszor hídon kelek át, mindig a kezembe veszek egy kemény tárgyat, ezzel felkészülve arra, ha leszakadna a híd, akkor könnyen be tudjam törni az ablakot és ki tudjak menekülni. Ezen kívül próbálok úgy helyezkedni, hogy esélyem legyen kirúgni az ablakot...Igen, ez elég viccesen nézhet ki a többi utas számára.

2. DÖNTÉSKÉPTELENSÉG
Tudni kell rólam, hogy nagyon sok esetben nehezemre esik dönteni. Akármennyire gyerekesnek tűnhet sokszor választom inkább a jó öreg, bevált ,,ecc, pecc, kimehetsz...'' módszert. Az évek elteltével ez a szokásom kicsit javult, viszont még így is sok esetben szorulok rá más segítségére a döntési helyzetekben.

3. DZSÚDÓ ORSZÁGOS BAJNOKSÁG
Sokan nem néznék ki belőlem azt se, hogy dzsúdózom, azt meg még inkább nem, hogy hosszú éveken keresztül versenyszerűen űztem ezt a sportot. Egyik legnagyobb fájdalmam a versenyidőszakban az volt, mikor az országos bajnokság döntőjében végig vezettem az ellenfél ellen, majd az utolsó 5 másodpercben eldobott. Végig úgy éreztem, hogy enyém a meccs, országos bajnok lehettem volna, de a végén sajnos nem voltam ott fejben. Viszont ebből megtanultam, hogy ki kell tartani a végsőkig és nem szabad feladni, mikor már úgy érzed, hogy közel a cél.

4. DZSÚDÓ ÖV
A kép senkit se tévesszen meg! Sokszor kérdezik Tőlem 13 év cselgáncsozás után, hogy milyen színű az övem. Néha kissé félénken válaszolok, ugyanis "csak" narancssárga színű övvel rendelkezem. Viszont ehhez is van egy sztorim: Az egyik országos bajnokságon a 3. helyért küzdöttem egy kék öves lány ellen. Nyilván az első reakcióm az volt, hogy: úgyse nyerek...kék öve van...Megpróbáltam azért keményen odaállni, mert tudtam, hogy csak így lehet esélyem. Nagyjából fél perc alatt sikerült győzedelmeskednem. Szóval elmondható, hogy ebben a sportágban nem számít sokat az öv színe, inkább csak kifejezi a sportoló tiszteletét a sport iránt.

5. ELALUDTAM A MOZIBAN?!
Na igen, ez egy kissé gázos, röhejes sztori. Dzsúdó táborban voltam, ahol az edzőm kitalálta egyik este, hogy menjünk el mozizni. Mindenki nagyon megörült a hírnek, köztük én is. Viszont arra nem gondoltam, hogy a napi 3 edzés ennyire le fogja szívni az energiám és estére hulla fáradt leszek. A fiúk kérésére valami autós filmet néztünk, ami nem nagyon kötötte le a figyelmem. Az edzőm mellett ültem, éreztem, hogy ragad le a szemem, de nem gondoltam volna, hogy el is fogok aludni a film alatt egy hangos moziteremben...Majd arra riadtam fel, hogy mindenki tapsol, ujjong a film végén, így hát gyorsan én is becsatlakoztam...Valószínű, hogy az edzőm és az egész csapat végignézte, hogy hogyan alszom át a filmet.

6. TOJÁSALLERGIA
Belevágtam gimis koromban a 90 napos diétába. Lehet, hogy sokatok számára ez ismerős, viszont én ekkor vágtam bele életemben először és utoljára...Akik nem ismerik, azoknak gyorsan összefoglalom pár mondatban: A diéta lényege a szétválasztás. Délelőtt csak gyümölcsöt lehet enni. 4 napra van felosztva: van fehérje-, keményítő-, szénhidrát-, és gyümölcsnap. Ezeket a napokat kötelező követni és minden hónapban egy víznapot is kell tartani. Azonban a fehérjenapon én szinte mindig tojásrántottát vagy tükörtojást ettem, amivel megtelítődött a szervezetem. 2 évig szenvedtem a tojásallergiával, majd szerencsére kinőttem. Annyi előnye volt, hogy 6 kg-tól megszabadultam, szóval ilyan szempontból sikeresnek minősült.

7. MACI IMÁDAT
Születésemre egy plüssmacit kaptam, ami azóta is megvan, sőt, annyira szoros a macimmal a kapcsolatom, hogy a mai napig Velem alszik. Anyuék tudták, hogy mennyire szeretem szegény ütött-kopott plüssöt, szóval megleptek egy újjal a 18. születésnapomon. Őt is az ágyamon tartom, megnyugvással tölt el Velük(+ a barátommal!!!) álomra hajtani a fejem. (A képen a 20 éves maci látható.)

8. BESZAKADT ALATTAM A KOCSISZÉLVÉDŐ
Oviskoromban volt egy ovistársam, akivel nagyon sokat játszottunk együtt szabadidőnkben, ugyanis a nagymamán és az Ő családja egy utcában laktak. Legtöbbször fiús játékokkal játszottunk, szinte mindig sárosan, koszosan mentem vissza Nagyihoz. Egyik alkalommal nem volt nagyon ötletünk, hogy mit is lehetne csinálni, és kipattant a fejünkből, hogy mekkora buli lenne, ha mi a kocsijuk szélvédőjén csúszdáznánk. Mondanom sem kell, hogy az Anyukája többször is szólt Nekünk, hogy fejezzük be, mert nagyon balesetveszélyes. Mi csak legyintettünk erre a kijelentésre, mert nagyon élveztük. Pár csúszás után az autó szélvédője feladta és beszakadtam a szélvédőn a kocsi belsejébe. Hatalmas sírásban törtem ki, főleg, hogy utána egyesével kellett a bőrömből kiszedegetni a szilánkdarabokat. Aúúúú! Ja és ebben a sztoriban a pláne, hogy volt az udvarban csúszda...

9. FIATALSÁG, ÖREGSÉG
14 éves korom környékén mindenki idősebbnek nézett, viszont mostanában meg folyton fiatalabbnak hisznek az emberek. Soha, nem értem, hogy mi alapján...

10. BEESTEM A TÖMEGBE EGY BULIBAN
Szegeden a Singsing nevű szórakozóhelyre gyakran jártunk bulizni tiniként. Tudni kell a helyről, hogy rengeteg lépcső, emelkedő, lejtő található az épületben. Egyik fiúbarátommal egymásba karolva mentünk be a tömegbe, hogy táncra perdüljünk, azonban nem voltam felkészülve arra, hogy az egyik lépcsőnél fogunk közlekedni. Nagy lendülettel mentünk, majd egy hatalmas puffanás...Nem elég, hogy Én szaltóztam egyet a tömegbe, szegény srácot szintén rántottam magammal. A rövid ruhám a hasamig felcsúszott, az embertömeg meg hatalmas szemekkel, döbbenten nézett ránk. Szemléltetésképpen mutatnám a képen, hogy milyen ruciban és cipőben voltam aznap este...(jobb oldali vagyok)


Ha szívesen megosztanátok Velem Ti is a vicces, ciki, érdekes sztorijaitokat, akkor ne habozzatok a komment szekcióba leírni vagy küldjétek el Nekem üzenetben! Ennek a posztnak lesz több része is, készüljetek...!
Remélem, hogy megmosolyogtatott Benneteket ez a pár történet. Legyen csodaszép napotok, puszi Nektek, Puszedli pajtások!


Elérhetőségeim:

INSTAGRAM:https://www.instagram.com/jakus.lilla/
FACEBOOK:https://www.facebook.com/lilla.jakus
EMAIL:jakuslilla18[kukac]gmail.com







Megjegyzések

Népszerű bejegyzések