Közös jövő, közös emlékek

Köszöntelek Téged újra a PuszedLilla blogon!

Úgy gondolom, hogy a lehető legjobb módja, hogy egy lakást feldobjunk, otthonossá tegyünk az az, ha szeretteinkkel közös emlékeket, képeket teszünk ki annak különböző pontjaira. Az idő előrehaladtával egyre több időt töltök a barátom lakásában, pontosan ezért eljött az ideje, hogy az eddig megörökített emlékekkel kidekoráljuk. 


Már egy ideje ismerem a Vászonkép termékeit, ugyanis korábban rendeltem már tőlük és mivel iszonyatosan meg voltam velük elégedve, ezért izgatottan kattintottam rá az oldalukra, hogy meglephessem a páromat, Eriket egy közös képpel.

A kép kiválasztásával sok időt eltöltöttem, ugyanis annyi szép emlékem van Erikkel, hogy nehéz volt kiválasztani a legjobbat, de úgy gondolom, hogy sikerült. Ehhez a képhez sok csodás élmény köt, egy tökéletes hétvégét töltöttünk Pécsett. Ez a Tettyén készült, ahol egy zamatos bor társaságában érzelmes beszélgetésbe elegyedtünk, miközben végignéztük a naplementét. Akárhányszor rápillantok a képre a nappaliban elmosolyodom és felidézem az ehhez tartozó szép pillanatainkat.


Miután már megvolt a kép, elég volt kiválasztani annak kivitelét, illetve a méretét, majd jöhetett is az adataim megadása. Nem vagyok egy nagy info zseni, de ez még számomra is pofon egyszerű volt. Iszonyatosan gördülékenyen ment minden, pár e-mailt váltottam a céggel, hogy biztosra menjek, nagyon segítőkész üzeneteket kaptam, pozitív benyomást keltettek bennem. A vászonképet pár munkanapon belül meg is kaptam, hatalmas volt az öröm a kibontásnál.


A kép minősége tökéletes, a színek élénkek, elképesztően elégedettek vagyunk a végeredménnyel, a Vászonkép csapata ismét tökéletes munkát végzett! Beillesztem nektek és ide kattintva tudjátok feltölteni a képet, szerkeszteni, méretezni, stb, ami átlátható és mindössze néhány perc alatt meg is van. Szerintem szuper választás lehet születésnapra, névnapra, évfordulóra vagy akár karácsonyra is. 

És van egy szuper hírem a számotokra, ugyanis a LILLA30 kóddal 30% kedvezmény október 31-ig! Biztosan máskor is fogunk még rendelni tőlük, hogy további felejthetetlen közös emlékek díszítsék a lakás falait. Legyen csodás estétek, puszi Nektek!

Elérhetőségeim:
INSTAGRAM:https://www.instagram.com/jakus.lilla/
FACEBOOK:https://www.facebook.com/lilla.jakus
EMAIL:jakuslilla18[kukac]gmail.com

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések